• 67565659
  • Charlot veikali

                                       BIROJA ADMINISTRATORU – PERSONĀLA SPECIĀLISTU

 

Galvenie darba pienākumi:

  • Biroja darba organizēšana un savlaicīga informācijas aprites nodrošināšana uzņēmumā ;
  • Pārzināt  lietvedības un personāla dokumentu noformēšanu;
  • Grāmatvedības dokumentu izkārtošana;
  • Dažādu atskaišu pārbaude un iesniegšanas kontrole;
  • Kārtības uzturēšana birojā;
  • Apkopot un apstrādāt informāciju;
  • Veikt citus līdzīga satura uzdevumus.

 

Prasības kandidātiem :

  • Augsta atbildības sajūta;
  • Labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā;
  • Vēlama augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība (biznesa vadībā, personālvadībā)
  • Teicamas zināšanas un prasmes personāllietvedībā un dokumentu noformēšanā;
  • Teicamas latviešu, labas krievu, vēlamas angļu valodas zināšanas;
  • Labas iemaņas darbā ar MS Office programmatūru, pieredze biroja darbā un/vai personāvadībā;
  • Pozitīva attieksme, enerģiskums, precizitāte un apķērība.

Piedāvājam:

  • Interesantu un atbildīgu darbu stabilā uzņēmumā;
  • Stabilu atalgojumu un sociālās garantijas;
  • Jauku, profesionālu un atsaucīgu kolektīvu;
  • Izaugsmes iespējas.

 

Papildus informācija:

 

Darba vietas atrašanās vieta:                       Rīga, Ieriķu iela 2a-1

Darbā stāšanās laiks:                                    2019.gada JŪNIJS

Kontaktinformācija:                                     CV un pieteikuma vēstules

sūtīt uz e-pastu: office@charlot.lv ,

ar norādi BIROJA ADMINISTRATORS

 

Par konkursa rezultātiem informēsim un sazināsimies ar kandidātiem,

kurus uzaicināsim uz interviju.

 

Nosūtot savu pieteikumu SIA “CHARLOT” vakancei, Jūs piekrītat, ka  darbā pieņemšanas nolūkā, uzņēmums apstrādā Jūsu personas datus, kas norādīti Jūsu nosūtītajā pieteikuma dokumentā.